Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане относно генерация.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    При мен колата с две проходни,задно и средно гърне..... Другото всичко е тръбъ на 55 вътрешен

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
      При мен колата с две проходни,задно и средно гърне..... Другото всичко е тръбъ на 55 вътрешен
      И при мен на мястото на катализатора е тръба и назад е нова оригинална генерация с проходно, тригълното и крайно гърне. Има едно звънтене на 2900 оборота, от тръбата, ама се ядва.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #33
        Много гърнета, много нещо
        Аз си имам само катализатор и крайно гърне и тръба между тях
        То сигурно и затова толкова бързо прегаря крайното.
        Значи да взема да сложа поне едно резонансно/резонаторно (не знам точно как се пише) на мястото на катализатора?
        А какво ви е мнението за тези "спортните/тунинг" гърнета?
        Last edited by hsr; d.m.y г., 18:04.
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #34
          Спортно само неръждавейка от Ибей и си ти човека,няма да прегаря повече ,аз сега се каня да си взема едно и вече съм си взел неръждавейка тръби и миостава само да ги сменя,като си купя гърне
          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 18:49.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Спортно само неръждавейка от Ибей и си ти човека,няма да прегаря повече ,аз сега се каня да си взема едно и вече съм си взел неръждавейка тръби и миостава само да ги сменя,като си купя гърне
            Като поодъртеете, всички ще искате пак да са ви тихички колите... При мен са 4 гърнетата и не мисля да се разделям с нито едно от тях!
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #36
              Ти пък ся дърт ли се изкара , инче може и да си прав
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #37
                Не знам за теб, но аз не мисля да одъртявам с тая кола
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #38
                  Що се чудите само, а не питате в магазините за авточасти за гърнета? От сега ви давам Джокер - в Косер трите гърнета комплект, полски, алуминизирани са 136лв и си паснаха като оригиналните на мястото си на едната ни 155 1.8 MY SPORT, като ги купихме и сменяхме преди 10 дена. Само на мястото на катализатора е препоръчително да се сложи резонатор. А в Евро 07 не пробвайте, там само за едно гърне ми казаха към 170лв...
                  FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                    Много гърнета, много нещо
                    Аз си имам само катализатор и крайно гърне и тръба между тях
                    То сигурно и затова толкова бързо прегаря крайното.
                    Значи да взема да сложа поне едно резонансно/резонаторно (не знам точно как се пише) на мястото на катализатора?
                    А какво ви е мнението за тези "спортните/тунинг" гърнета?
                    Колега аз съм наобратно на теб-нямам катализатор, но назад съм с оригиналните...или поне каквото е останало от тях. Да те питам-като махна гърнетата, усети ли някаква разлика във вървежа-в смисъл-влошаване. Щото съм намислил и аз така да направя-резонатор на мястото на катализатора (сега е така), назад тръба и крайно гърне. Само ме притеснява да не се влоши работата на двигателя така и да не стане прекалено шумна

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      Колега аз съм наобратно на теб-нямам катализатор, но назад съм с оригиналните...или поне каквото е останало от тях. Да те питам-като махна гърнетата, усети ли някаква разлика във вървежа-в смисъл-влошаване. Щото съм намислил и аз така да направя-резонатор на мястото на катализатора (сега е така), назад тръба и крайно гърне. Само ме притеснява да не се влоши работата на двигателя така и да не стане прекалено шумна
                      Колега лично мое мнение 155 колкото е по шумна по малко върви като и изгори триъгълното гърне и става друга кола ,а като и изгори и задното просто умира.
                      Аз на старата и махнах катализатора и имаше добър ефект ма сложих на негово място едно гърне което точно за тази цел.Казва се гърне за подмяна на катализатор,не е катализатор ма е същото.На тази сега когато я купих нямаше катализатор и бучеше гадно в средните обороти смених и цялата генерация с нова и добавих въпросното гърне ,и колата излетя ,излетя и не се чува нищо.Друго важно нещо,е че аз не разбирам нищо от гърнета,и понеже имам и един мотор ,а той е с орегиналния аспух и аз искам да му сложа нещо по красиво ,не ми е зор за вървенето понеже мотор върви много и с аспух и без аспух,ма един карбонов аспух е много по красив от неговия , обиколих из магазините и намерих един спортен,ма беше много скъп,и се отказах на момента.Продавача започна да ми обяснява ,че не е скъп понеже не е само заглушителя а и колекторите влизат в цената ,и колекторите са спортни и дават повече коне на мотора,тогава аз от любопитство пожелах да го видя,и останах изненадан понеже колекторите са доста по тънки от моите,попитах данеби да е за 600 кубика понеже моя мотор е 1000 кубика,а оня бако от магазина се смее и казва ,че точно това е колекторите са по тънки защото са тунинг и мотора става повече коне,газовете излизат по трудно ,и създават по голямо налягане в цилиндъра.Та за атмосферен мотор колкото е по тих повече върви,доколкото знам аз.Виж една Хонда сивик от старите 1.6 160 коня атмосферен мотор,работи като електро мотор не се чува нищо ,като и подадеш газ бие 8000 оборота за секунда и ако я дръпнеш ще избие зъбите на повечето Алфи които съществуват.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Milcho Покажи съобщение
                        Що се чудите само, а не питате в магазините за авточасти за гърнета? От сега ви давам Джокер - в Косер трите гърнета комплект, полски, алуминизирани са 136лв и си паснаха като оригиналните на мястото си на едната ни 155 1.8 MY SPORT, като ги купихме и сменяхме преди 10 дена. Само на мястото на катализатора е препоръчително да се сложи резонатор. А в Евро 07 не пробвайте, там само за едно гърне ми казаха към 170лв...
                        Ама и аз съм един....
                        Как не се сетих, че на тая кола могат да се сложат и стандартни гърнета

                        Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                        Колега аз съм наобратно на теб-нямам катализатор, но назад съм с оригиналните...или поне каквото е останало от тях. Да те питам-като махна гърнетата, усети ли някаква разлика във вървежа-в смисъл-влошаване. Щото съм намислил и аз така да направя-резонатор на мястото на катализатора (сега е така), назад тръба и крайно гърне. Само ме притеснява да не се влоши работата на двигателя така и да не стане прекалено шумна
                        Колата така я взех, смених само крайното гърне преди няколко години.

                        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        Колега лично мое мнение 155 колкото е по шумна по малко върви като и изгори триъгълното гърне и става друга кола ,а като и изгори и задното просто умира.
                        Аз на старата и махнах катализатора и имаше добър ефект ма сложих на негово място едно гърне което точно за тази цел.Казва се гърне за подмяна на катализатор,не е катализатор ма е същото.На тази сега когато я купих нямаше катализатор и бучеше гадно в средните обороти смених и цялата генерация с нова и добавих въпросното гърне ,и колата излетя ,излетя и не се чува нищо.Друго важно нещо,е че аз не разбирам нищо от гърнета,и понеже имам и един мотор ,а той е с орегиналния аспух и аз искам да му сложа нещо по красиво ,не ми е зор за вървенето понеже мотор върви много и с аспух и без аспух,ма един карбонов аспух е много по красив от неговия , обиколих из магазините и намерих един спортен,ма беше много скъп,и се отказах на момента.Продавача започна да ми обяснява ,че не е скъп понеже не е само заглушителя а и колекторите влизат в цената ,и колекторите са спортни и дават повече коне на мотора,тогава аз от любопитство пожелах да го видя,и останах изненадан понеже колекторите са доста по тънки от моите,попитах данеби да е за 600 кубика понеже моя мотор е 1000 кубика,а оня бако от магазина се смее и казва ,че точно това е колекторите са по тънки защото са тунинг и мотора става повече коне,газовете излизат по трудно ,и създават по голямо налягане в цилиндъра.Та за атмосферен мотор колкото е по тих повече върви,доколкото знам аз.Виж една Хонда сивик от старите 1.6 160 коня атмосферен мотор,работи като електро мотор не се чува нищо ,като и подадеш газ бие 8000 оборота за секунда и ако я дръпнеш ще избие зъбите на повечето Алфи които съществуват.
                        Да вземем тогава да затапим ауспуха напълно, че да върви повече ли
                        Аз също имам мотор, имам оригинално и "спортно" гърне и разлика не съм усетил. Е има ако едно от двете не е уплътнено и изпуска от скобата към колектора
                        Но и да има някаква минимална в полза на оригиналното, пак бих предпочел другото
                        Все пак при тая цена на бензина трябва да има и удоволствие от карането, а на мен прекалено тиха кола или мотор не ми прави кеф да карам

                        Засега съм се спрял на това или това, понеже май най-много ще отива на 155-цата
                        А може и някоя "двуцевка" .
                        155 1.8 8v TS & FZR 600

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                          Колега лично мое мнение 155 колкото е по шумна по малко върви като и изгори триъгълното гърне и става друга кола ,а като и изгори и задното просто умира.
                          Аз на старата и махнах катализатора и имаше добър ефект ма сложих на негово място едно гърне което точно за тази цел.Казва се гърне за подмяна на катализатор,не е катализатор ма е същото.На тази сега когато я купих нямаше катализатор и бучеше гадно в средните обороти смених и цялата генерация с нова и добавих въпросното гърне ,и колата излетя ,излетя и не се чува нищо.Друго важно нещо,е че аз не разбирам нищо от гърнета,и понеже имам и един мотор ,а той е с орегиналния аспух и аз искам да му сложа нещо по красиво ,не ми е зор за вървенето понеже мотор върви много и с аспух и без аспух,ма един карбонов аспух е много по красив от неговия , обиколих из магазините и намерих един спортен,ма беше много скъп,и се отказах на момента.Продавача започна да ми обяснява ,че не е скъп понеже не е само заглушителя а и колекторите влизат в цената ,и колекторите са спортни и дават повече коне на мотора,тогава аз от любопитство пожелах да го видя,и останах изненадан понеже колекторите са доста по тънки от моите,попитах данеби да е за 600 кубика понеже моя мотор е 1000 кубика,а оня бако от магазина се смее и казва ,че точно това е колекторите са по тънки защото са тунинг и мотора става повече коне,газовете излизат по трудно ,и създават по голямо налягане в цилиндъра.Та за атмосферен мотор колкото е по тих повече върви,доколкото знам аз.Виж една Хонда сивик от старите 1.6 160 коня атмосферен мотор,работи като електро мотор не се чува нищо ,като и подадеш газ бие 8000 оборота за секунда и ако я дръпнеш ще избие зъбите на повечето Алфи които съществуват.
                          Да бе, то е ясно, че ако се разшири генерацията, става по-зле в повечето случаи. Струва ми се обаче, че ако не се променя диаметъра на тръбата, а само се махне някое гърне, особено ако е с тапи вътре, на проходно, то ще има само положителен ефект върху колата. Между другото някой знае ли въпросното триъгълно гърне какво представлява вътре?

                          Comment


                          • #43
                            2-3 единици са хората разбиращи от изпускателни в България.И никой писал глупости тук не е един от тях.
                            Ето един материял за подготовка на доцентурата ви професори.
                            http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
                            А колко по лесно ще е да попитате кои са тези хора,и да ви направят цялата генерация от-до,с инокси,резонатори,октоподи,паипове и тн.
                            За смешна трицифрена сума.
                            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                              2-3 единици са хората разбиращи от изпускателни в България.И никой писал глупости тук не е един от тях.
                              Ето един материял за подготовка на доцентурата ви професори.
                              http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
                              А колко по лесно ще е да попитате кои са тези хора,и да ви направят цялата генерация от-до,с инокси,резонатори,октоподи,паипове и тн.
                              За смешна трицифрена сума.
                              Насе извиняваи ако съм писал дивотии обаче оня бако от магазина ми надува главата половин час за тия колектори ,ма на моита старата алфа почнат ли да и горят гърнетата и спираше да върви в смисъл не на високи обороти а не поема добре става по мудна колата а с новите гърнета дърпа по рязко
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                                2-3 единици са хората разбиращи от изпускателни в България.И никой писал глупости тук не е един от тях.
                                Ето един материял за подготовка на доцентурата ви професори.
                                http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
                                А колко по лесно ще е да попитате кои са тези хора,и да ви направят цялата генерация от-до,с инокси,резонатори,октоподи,паипове и тн.
                                За смешна трицифрена сума.
                                И колко е тая "смешната сума" защото и 100 и 980 са все трицифрени!?
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X